Avatar billede timmwillum Nybegynder
31. januar 2011 - 19:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

"Vil du kun vise de sikre elementer på webstedet?"

Hej Eksperter

Har lidt problemer med min pc. Hver gang jeg åbner en ny browsersession får jeg en alert med følgende besked:

  Vil du kun vise de sikre elementer på webstedet?
  Denne side indeholder elementer, som ikke kan overføres via en sikker
  HTTPS-forbindelse og derfo kan gøre hele webstedet usikkert.

Der er derefter en "Ja" og "Nej"-knap samt en "Flere oplysninger".

HAR JEG FÅET VIRUS? Har kørt diverse virusskannere uden resultat. Og det skal lige nævnes at beskeden ikke kun kommer på https adresser, men også på almindelige http ... ??? Derudover er min PC blevet temmelig langsom på websider. Det er som om den står og loader et eller andet, hver gang en ny side er loadet ... så inden jeg fx kan komme til at taste i formularer går der 4-5 sekunder med "tænkepause".

Nogen der har idéer til, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2011 - 19:53 #1
Avatar billede timmwillum Nybegynder
31. januar 2011 - 20:13 #2
Tak ... det sletter pop-up'en. Men giver jo ikke nogen forklaring på, hvorfor det pludselig er blevet et problem ... eller hvorfor pc'en samtidig er blevet alt for langsom.
31. januar 2011 - 23:04 #3
? Point ude: 2.514 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/timmwillum
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Så kommer vi måske tilbage til dig, når ovenstående er klaret...

(Har skrevet til dig før om det samme...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2011 - 19:15 #4
#3 Hader jeg ikke så det...

Havde jeg set det = 0 hjælp!
01. februar 2011 - 21:15 #5
(Tja - Brugeren har endnu ikke forstået det ???)
Avatar billede timmwillum Nybegynder
09. marts 2011 - 21:23 #6
De herrer ...

Jeg "faldt" lige over disse indlæg, da jeg gennemgik mine spørgsmål ... sjovt nok er det ikke altid, jeg får en mail, når der er nye indlæg i trådene.

Jeg beklager meget, hvis jeg har stødt nogen på manchetterne. Det har bestemt ikke været tilsigtet. Og jeg må krybe til bekendelse og sige, at jeg simpelthen aldrig helt har forstået det der med at lukke spørgsmål. Det er typisk et problem, når der ikke kommer svar, som man kan acceptere.

Men nu har larry jo så sendt mig et link til en faq, hvor jeg fandt løsningen. Jeg har på given foranledning gennemgået alle åbne svar, selv svaret på dem og givet mig point ... eller hvor der har været svar fra andre, givet point til dem uagtet om svarene har været 100% ok eller ej.

Tak for denne lille lektie ... men jeg må altså lige sige til dig larry ... at jeg ikke er faldet over et indlæg fra dig til mig om dette problem før :-)
Avatar billede timmwillum Nybegynder
09. marts 2011 - 21:25 #7
Hvis nogen skulle være interesseret i emnet, så kan jeg sige, at jeg har fundet en form for løsning. Jeg er simpelthen skiftet fra IE til Chrome, som kører uden problemer :-)
Avatar billede timmwillum Nybegynder
10. marts 2011 - 21:29 #8
Nu har jeg så lige lukket alle mine åbne spørgsmål ... er der så nogen, der kan fortælle mig, hvorfor jeg stadig har 400 point stående som ude?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2011 - 21:31 #9
Avatar billede timmwillum Nybegynder
10. marts 2011 - 21:56 #10
Cool ... jeg kunne af en eller anden årsag ikke selv se dem i min oversigt over indlæg. Men nu kan jeg se, at jeg også har en oversigt over åbne spm i min profil. Det gør det jo lidt lettere at holde øje med :-)

Høp
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2011 - 22:17 #11
+ reminder email :)
Avatar billede Jolles Professor
08. april 2011 - 11:43 #12
jeg vover mig ind i løvernes hule - for jeg forstår stadigvæk ikke pointsystemet.
Men jeg har samme problem som spørgeren, men svaret, der er afprøvet, fjerne desværre ikke den ulidelige popper. Er der andre løsninger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2011 - 18:57 #13
jolles opret lige dit eget spørgsmål, så tager vi den derfra.