Avatar billede hj0rth Nybegynder
03. februar 2011 - 17:48 Der er 1 løsning

Div i bunden af min side vises 300 px over bunden.

Hej

Jeg har tilsyneladende problemer med at finde bunden af min side:
http://flyproduction.dk/galleri.html

Jeg vil gerne have min 'footer' stående nederst på siden ligesom her:
http://flyproduction.dk/index.html

Begge sider henter fra samme stylesheet, forskellen er at jeg har smidt en JavaScript drop-down menu ind på galleri-siden som skal være der.
Den vælger tilsyneladende at optage plads nederst på siden hvilket forskyder bundlinjen.

Det kan godt være jeg er forkert på den. Jeg har angivet z-index hvilket jeg mener skulle løse problemet, men det ændrer ikke noget.

Hvis der nu er en css haj der dette der er også et problem i menuen, når musen holdes over dropdown menuen ændrer skriftfarven på hovedmenuen tilbage til sort. Er der en der kan se hvad der er forkert?
Avatar billede hj0rth Nybegynder
03. februar 2011 - 18:13 #1
Ikke at jeg tror det hjælper nogen. Men løsningen var at tilføje en class som jeg havde slettet fra scriptet:

.anylinkshadow{
position: fixed;
left: 0;
top: 0;
z-index: 99; /
background: black;
visibility: hidden;
}