Avatar billede evildoctor Praktikant
07. februar 2011 - 09:27 Der er 1 kommentar

Forskellige afsendere i Gmail

Jeg bruger min Gmail som samle-punkt for flere forskellige email-konti, herunder nogle arbejds-konti.

Den ene arbejdsrelaterede mail-konto er sat op til at ende direkte i en bestemt mappe. Er det muligt at opsætte Gmail så mails besvaret fra denne mappe automatisk tildeles en "arbejds-afsender" istedet for min standard-afsender som er min private mailadresse???
Avatar billede vonb Nybegynder
08. februar 2011 - 09:35 #1
Du kan sætte gmail til altid at svare fra den adresse, mailen er blevet sendt til. Ellers kender jeg ikke til det.

Du gør følgende:

* Indstillinger (oppe højre hjørne
* Konti og import (3. faneblad fra højre)
* Sæt prik i "Svar fra samme adresse, som meddelelsen blev sendt til" (under overskriften "Når der modtages en meddelelse")