Avatar billede pepo1965 Nybegynder
09. februar 2011 - 01:39 Der er 1 kommentar

Farveskift på Samsung 2493HM

Jeg har en Samsung Syncmaster 2493HM, som jeg er glad for, når jeg blot anvender den til almindeligt kontorarbejde. Værre er det, når jeg laver grafik: Hvor farverne ser mættede ud i den øverste del af skærmen, bliver de især i bunden umættede og kedelige ud.Dette er særlig tydeligt ved røde og orange farver.

Er det noget som jeg kan kalibrere mig ud af, eller er skærmen defekt?

Det medfølgende MagicTune giver ingen avancerede kalibreringsmuligheder.

Mvh

Peter Poulsen

PS: Drømmer om en Eizo!
Avatar billede bedt Nybegynder
09. februar 2011 - 03:11 #1
Lyder da lidt som et defekt panel.

Prøv at skrue ned for din brightness, og se om det stadig er der.

For at kalibrere :
http://www.wikihow.com/Calibrate-Your-Monitor