Avatar billede rea Nybegynder
12. februar 2011 - 21:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Menu virker ikke i Explorer

Er der én, der kan fortælle mig, hvorfor menuen ikke virker i Explorer på denne side:

www.wristwatches.dk

I undermenuen til portfolio og about viser den ikke teksten.
Avatar billede rea Nybegynder
12. februar 2011 - 21:20 #1
Det skal selvfølgelig lige nævnes, at det er når man er på andre sider end på "Home"-siden, at det ikke fungerer.
Avatar billede pstidsen Novice
12. februar 2011 - 22:01 #2
Avatar billede webweaver Praktikant
13. februar 2011 - 00:55 #3
Som du siger, så virker din dropdown ikke korrekt, hvis man bruger den inde under "about" fx.. Fra "home" virker den fint.

Har du taget og kopieret den direkte over fra forsiden af?
Sikker på at du ikke har nogen stier eller andet som ikke passer? Til noget CSS eller andet ...

Umiddelbart burde det virke, hvis man sådan lige kigger koden hurtigt igennem.
Avatar billede webweaver Praktikant
13. februar 2011 - 00:57 #4
#2

Dit screenshot indikerer jo slet ikke om det virker eller ej.
Du har bare taget et billede af siden du kom ind på ...

Det er underpunkterne i dropdown menuen som der driller.
Og det er ikke på "home" siden.
Avatar billede rea Nybegynder
18. februar 2011 - 20:05 #5
Jeg har prøvet at kopiere fra forsiden og det ændrer ikke på noget. Umiddelbart burde der ikke være fejl i nogen stier eller andet, da det jo virker i fx Firefox.

Det er meget mystisk...
Avatar billede webweaver Praktikant
18. februar 2011 - 21:56 #6
Det er meget mystisk. Så hvis du kopierer den fra det sted der ikke virker og over til forsiden, så virker det fint der alligevel også?

Prøv evt. at fjerne diverse classes og andet CSS, så det bare er råt HTML i en af de submenuer som ikke virker og så se om du så kan se punkterne nu.
Avatar billede rea Nybegynder
19. februar 2011 - 18:59 #7
Der manglede <SCRIPT type=text/javascript>Cufon.now();</SCRIPT> i
slutningen af de sider der ikke virkede lige før </body>.

Jeg havde kun koncentreret mig om menuen og kopieret den fra de sider, der virkede.

Hvis du vil have pointene, som tak for forsøget, så lav lige et svar. Du forsøgte også at hjælpe mig med et andet spørgsmål, som jeg desværre aldrig har fundet en løsning på :-)
Avatar billede webweaver Praktikant
20. februar 2011 - 00:48 #8
Ahh, så var der jo lidt logik i det alligevel trods alt :-)

Super at du fandt en løsning.

Fortsat god weekend og tak for point.