Avatar billede scifo Nybegynder
17. februar 2011 - 10:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Stillingsbetegnelse

Hej Eksperter.

I mit nuværende job, har jeg en stillingsbetegnelse, som ikke matcher de opgaver jeg varetager. Min chef og jeg har ikke kunne finde en passende stillingsbetegnelse, og jeg vil derfor høre jer, om i vil komme med et bud på en stillingsbetegnelse, ud fra hvilke opgaver jeg udfører:

Opgaverne er skrevet i sorteret rækkefølge i forhold til hvad jeg bruger mest tid på.

- Udvikling af office applikationer (Avancerede Excel-ark, Access databaser mm. inkl. kodning i VBA).
- Redaktionelt arbejde på vores intranet (for den afdeling jeg hører til).
- Udvikling og vedligeholdelse af Business Intelligence rapporter. (Kort beskrivelse af BI: http://da.wikipedia.org/wiki/Business_intelligence)
- 1. level support til kolleger ifb. med IT problemer (for den afdeling jeg hører til).
- Superbruger (støttefunktion til andre brugere) i forhold til vores intranet og Business Objects.
- Dokumentation og vedligeholdelse af retningslinjer og procedurer i forhold til kundesagsbehandling (for den afdeling jeg hører til).
- Test af ny forretnings-software som har relevans for den afdeling jeg hører til.
- Oplæring af medarbejdere i ny software.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede jps6kb Novice
17. februar 2011 - 11:03 #1
Umiddelbart IT-konsulent.
Avatar billede scifo Nybegynder
17. februar 2011 - 11:16 #2
Hej jps6kb.

Godt bud! Jeg ville bare meget gerne uden om "konsulent" titlen hvis det er muligt.
Avatar billede jps6kb Novice
17. februar 2011 - 11:22 #3
Det tror jeg ikke du kan, med mindre du vil have en titel der hedder: "Systemudvikler, supporter og ..."
Konsulent er den eneste universale titel jeg kan komme på.
Men det er vel heller ikke så vigtigt hvilken titel du har, så længe du er glad for dit arbejde? :)
Avatar billede haverslev Novice
17. februar 2011 - 11:53 #4
Relation Manager
Avatar billede scifo Nybegynder
17. februar 2011 - 12:40 #5
jps6kb -> Det har du ret i.

haverslev -> Hmm, når jeg høre det tænker jeg mere en koordinerende rolle, i stedet for en udførende?
Er det noget bestemt i opgaverne der får dig til at sige RM?
Avatar billede haverslev Novice
17. februar 2011 - 14:01 #6
Er det noget bestemt i opgaverne der får dig til at sige RM?

Nææ, det var blot for at komme "væk" fra Konsulent begrebet, da du jo spænder over flere områder, så her faldt jeg over RM begrebet :-)
Avatar billede magic-mouse Novice
17. februar 2011 - 15:15 #7
Jack.... (Of all trades?)
Multi IT Person ...

Ok, så er det officielt. Jeg er dårlig til at lave titler.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. februar 2011 - 19:57 #8
senior supporter
business software developer
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
18. februar 2011 - 20:51 #9
pcfrø
Avatar billede scifo Nybegynder
21. februar 2011 - 11:21 #10
Mange tak for jeres bud.

Jeg vil gå efter IT-konsulent, da det nok er det der rammer best, og at mit erfaringsgrundlag ikke er godt nok, til at jeg vil kalde mig senior IT.../supporter.

// Scifo

jonah.hex -> pcfrø? :-D