Avatar billede lars78 Nybegynder
17. februar 2011 - 21:29 Der er 1 løsning

Udskriftsproblem efter opgradering til C5 2010

Hej C5 eksperter,

Uden at have arbejdet med C5 før, har jeg vha. google og eksperten fået opgraderet en kammerats c5 v.3 til 2010 for at den kunne køre på ny maskine med WIN7. MEN nu kan den ikke udskrive alle rapporter - HVAD SKER DER?

Den skriver nogle udskrifter ud uden problemer, mens andre bare lige får printeren til at sætte igang, men uden at der kommer noget ud. Sendes det samme til skærm vises der flere sider.

Kan jeg mangle noget opsætning efter opgradering?

Kan der være gået noget galt i konverteringerne.
(3.0 -> 4.0 -> 4SP1 -> 2010

På forhånd tak

/Lars
Avatar billede Gert_Lynge Nybegynder
22. februar 2011 - 09:49 #1
C5 er hysterisk med printerdriverne. Så selvom det fungerer fint fra andre programmer, vil mit bedste gæt være at du skal prøve at finde en alternativ driver til din printer.
Dvs. prøv at installere den fra producentens hjemmeside (hvis du har valgt den der var med Windows 7). Eller find dataarket på din printer og se hvilket printersprog den benytter - og installer så en alternativ driver til den.

Jeg har set den type fejl rigtig tit - og det er ikke C5'eren det er galt med - eller rettere - det kan i hvert fald som regel afhjælpes med en anden printerdriver..

MVH
    gsl (at) systemconnect.dk