Avatar billede anderseiler Praktikant
17. februar 2011 - 22:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vis indholdet af en screen på et website

Jeg søger et script/program/something som kan vise indholdet af en screen på en remote server.

Jeg har min webserver, og så har jeg fx 2 slave servere. På hver slave server kører der 10 screens. Jeg søger et script eller en metode, hvorved jeg (fx med en iframe eller lignende) på min webserver kan se/vise, hvad indholdet af en specifik screen på en specifik server viser. Jeg har fuld SSH adgang mv. til alle servere - ingen begrænsninger der.

Nogen der har nogen gode idéer? På forhånd tak!
Avatar billede sostack Nybegynder
19. februar 2011 - 13:09 #1
Teamviewer?
Avatar billede anderseiler Praktikant
19. februar 2011 - 13:37 #2
Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan vil du implementere teamviewer på en lnx maskine uden x, som så skal vise indholdet på et website på en remote server?
Avatar billede coderdk Praktikant
19. februar 2011 - 19:25 #3
-L parameteren laver en logfil - dit script kan evt kigge ned i dem?
Avatar billede coderdk Praktikant
19. februar 2011 - 19:26 #4
(evt sammen med en .screenrc med angivelse af logfile ~/scrlogs/scr_%t.log - så laver den logs med titlen ;)
Avatar billede anderseiler Praktikant
24. februar 2011 - 23:34 #5
coderdk - det var jo lige præcis det jeg ledte efter!! Mange tak!

Læg et svar, så får du point.
Avatar billede coderdk Praktikant
25. februar 2011 - 02:12 #6
yessir :)