Avatar billede Grumme100 Nybegynder
19. februar 2011 - 09:52 Der er 7 kommentarer

Søger en der vil programmerer hjemmeside

Hej alle.

Mig og en kammerat er igang med et lille projekt. Indtil videre har vi fået lavet designet. Det vi mangler er en der vil kode nogle PHP scripts ind i det.

Vi vil gerne have mulighed for at tilføje nyheder til forsiden, guides, anmeldelser osv. ind under de forskellige undersider - Kort sagt et slags CMS. Men det må gerne være simpelt.

Siden kan ses her, så i har en idé om hvad der skal arbejdes med :-).

http://macweb.dk/test1/nyheder.html

Kom frisk med tilbud!
Avatar billede The_Buzz Novice
19. februar 2011 - 10:00 #1
Måske i kunne bruge et CMS som f.eks. Wordpress?

Mht priser, kan i jo kigge på www.modified.dk og danne jer et indtryk af mine kompetencer.
Avatar billede niller10 Nybegynder
19. februar 2011 - 10:08 #2
Ta en kig på http://www.jmnet.dk - Han arbejder med cmsimple som ret nemt at arbejde med.

Vh.

Niller10
Avatar billede repox Seniormester
19. februar 2011 - 10:12 #3
Spørgsmålet ligger reelt set i den forkerte kategori, men fred være med det - emnet er stadig PHP.

Men jeg kan hurtigt se at jeg slet ikke kan hamle op med priserne #1 tilbyder, så jeg må springe over her...
Avatar billede DonTorro Nybegynder
19. februar 2011 - 10:15 #4
Jeg kan hurtigt smække det op til meget billige penge, da jeg har brug for referencer, hvis det kun er admin-login, anmeldelser, guides og nyheder.

- Kan dog ikke designe, så ville nok bare bruge samme design som selve hjemmesiden

Skriv til mig på ipib@live.dk
Avatar billede Grumme100 Nybegynder
20. februar 2011 - 10:14 #5
Kom gerne med flere bud :-)
Avatar billede webweaver Praktikant
20. februar 2011 - 11:30 #6
Jamen jeg kan da også give input her så.

www.lasse-jensen.dk kan du kigge ind på og blandt andet finde kontakt informationer. Så kan du skrive en mail eller ringe, så vi kan aftale nærmere om et uforpligtende tilbud.
Avatar billede DonTorro Nybegynder
22. marts 2011 - 08:15 #7
fik du det lavet? Du skrev jo aldrig tilbage :/