Avatar billede RidderRust Nybegynder
22. februar 2011 - 20:08 Der er 1 kommentar

Oprettelse af VPN

Jeg har indkøbt en brugt ZyWALL med håb om at kunne oprette en VPN forbindelse til mit netværk når jeg er på farten.

Jeg har nu i 5 dage prøvet at få det sat op, men uden held. Mit netvært er pt:
WAN - Linksys Router - LAN

Jeg ville helst om jeg kunne opsætte VPN med følgende setup, da jeg syntes Linksys routeren er nem at forwarde i:
WAN - Linksys Router - ZyWALL - LAN

Om dette kan lade sig gøre ved jeg ikke 100, men håber ;-)
Clienten skal køre på min MAC (gerne den indbyggede client, men ikke et krav).

Håber der er en der kan hjælpe med at lave opsætningen i udstyret :-)
Hvis der er brug for flere oplysninger, spørg endelig!

//HB Nielsen
Avatar billede bennyn Nybegynder
26. februar 2011 - 19:42 #1
Hej RidderRust

Hvilken zywall har du købt.

Umiddelbart er zywallen nem at forwarde I, og jeg vil anbefale at du kun bruger en router.