Avatar billede siggi Nybegynder
24. februar 2011 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

excel udtræk over i andre excel ark

hej

jeg har brug for en dygtig excel haj til at hjælpe mig med flere forskellige excel udtræk over i andre excel ark.

kræver en længere forklaring så hvis du mener, du kan hjælpe mig, så skriv til mig på lasse@sigdal.dk og så tager vi den derfra.

ok
lasse
24. februar 2011 - 12:32 #1
Måske skal årsagen til den manglende lyst til at melde sig findes her:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/siggi

Hvis du er lige så hurtig med afregningen for denne opgave, som med dine tidligere spørgsmål - er det måske ikke så sært!
Avatar billede siggi Nybegynder
01. marts 2011 - 11:14 #2
kære bitre erikjuul

måske du skulle passe dit, så passer jeg mit.

jeg har fået mange mails ang. dette, så desværre for dig, så har jeg fået den hjælp jeg har brug for.

peter vil du lave et svar her, så jeg kan lukke sagen og give dig point.

lasse
Avatar billede siggi Nybegynder
22. januar 2012 - 21:21 #3
Ingen svar at give point til.