Avatar billede viwotoy Juniormester
25. februar 2011 - 16:28 Der er 4 kommentarer

Help til noget musik som Tv3 har brugt til nogle reklamer og nogle sponser til Paradise Hotel

hej der ude, ser tv3 meget og der er en reklame for Jersey Shore, og der var en meget fed sang men ved ikke hvad den hed, nogen som ved det?
- plus, til Paradise Hotel i år, er der en sponser, som hedder Bobblebroom.dk, og den sang de bruger der kunne jeg godt tænke mig og vide hvad hedder også.

på forhånd tak for svar.
Avatar billede nissen2630 Novice
25. februar 2011 - 16:41 #1
Se evt her: http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-35431229.html

Kunne ikke finde det omtalte nummer :-(
Avatar billede nissen2630 Novice
25. februar 2011 - 16:45 #2
Avatar billede viwotoy Juniormester
25. februar 2011 - 17:42 #3
undskyld for denne kommentar men, tror du har misforstået noget her, det var til en reklame eller ja en sponsor til Paradise, sponsoren hedder Bobbleroom.dk :)
men tak alligevel for et forsøg.
Avatar billede Santin Nybegynder
26. februar 2011 - 15:55 #4
Hey viwotoy

Den til Jersey Shore mener jeg er denne her, men det er jo ikke sikkert at det er den du leder efter ? -->

http://www.youtube.com/watch?v=8Yz_pIQU8Rk