Avatar billede renevn Praktikant
26. februar 2011 - 09:43 Der er 2 kommentarer

Børnespil og administratorrettigheder

Hej, min datters PC som anvender windows 7, kræver administrative rettigheder for at spille "Flunkerne - superskurke" (http://www.kreagames.dk/flunkerne-superskurke/).

Forældrekontrol er slået til og jeg kan bare ikke få programmet til at køre uden at skulle angive administrative rettigheder hver gang.

Jeg har i forældrekontrol prøvet med at tillade alle programmer og kun nogle programmer (med kryds i alle flag), men lige lidt hjælper det!

Kan det passe, at forældrekontrol i windows 7 ikke kan håndtere et (skodprogram) som et børnespil?

Kan man ikke tildele administrative rettigheder til et program - for jeg kan ikke få det til at virke (under rettigheder for filen)?

på forhånd tak
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2011 - 09:48 #1
Hvis du h-klikker på spillet, når du installere det og vælger "Kør som Administarator" så skulle det gerne virke
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2011 - 09:54 #2