Avatar billede Miklix Nybegynder
28. februar 2011 - 12:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Choose PixelFormat failed - i Counter Strike 1.6

Hey Eksperter!

Har et problem som kommer nogle gange sker, når jeg starter Counter Strike 1.6.

Jeg starter spillet, når lige ind i menuen og så siger den "ChoosePixelformat Failed" - derefter går den ud på skrivebordet og skriver "the specified video mode is not supported".
Hvis jeg så trykker Ok, går den ind i Cs igen, men har sat renderer til Software i stedet for OpenGL, opløsningen til 640x480 og farven til 16 bit.

-Spillet skal normalt køre 1024x768, OpenGL og 32 bit.

Jeg har den nyeste driver til mig grafikkort og jeg har også prøvet at hente en meget ældre driver og prøvet med den, men ingen forskel.

Spec:
Asus P5q-e.
4 gb ddr2 ram.
Intel Core2 Duo E8550 3.16 GHz.
Club 3D Radeon HD 4890.
Corsair TX 650W.
Western Digital Caviar green 500 gb.

Nogen der har forslag til hvad det kunne være? I så fald vil jeg være dybt taknemlig.

På forhånd tak.
Avatar billede Miklix Nybegynder
01. marts 2011 - 13:10 #1
Det var simpelthen for svært..
Avatar billede Miklix Nybegynder
03. marts 2011 - 19:05 #2
...