Nej. Det er ikke det jeg tænkt mig. Idag kommer alle mail til Support@XXX.dk til vores personlige inboxer. Vi har derfor intet overblik på hvem der besvarer meilen eller om den er besvaret. Når mailen besvares så er det vores personlige mailadresse der står som afsender. Giver det mere mening? Vi skal altså håndtere dels vores egen mail og supportmailen i to forskellige inboxer.
Noget jeg har sat op til en af mine kunder er følgende:
Alle support mails går ind i på en konto eks. support@domene.no Alle der har med support kan læse de mails der ligger i denne mailadresse og kan svare på.
Det er en konto der installeres som en imap i tilleg til deres egne mail adresser.
Det de kan nu er at hvis medarbejder 1 svare på en mail i support@domene.no vil modtageren se at mailen er sendt fra medarbejder 1
Et filter system blev sat op.. så hvis modtageren svare på denne mail til medarbejder 1 vil mailen ligges i en mappe som tilhøre med arbejder 1.
@niller 10. Shit. Gav mig pointen istedet. Jeg opretter et nyt indlaeg, som du kan besvare.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.