Avatar billede leif Seniormester
03. marts 2011 - 23:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søg og Erstat

Hej,

Jeg har følgende output i HMTL fra et system jeg desværre ikke kan ændre på:
[quote]
<html>
<head>
<meta http-equiv="Pragma" content="no-cache">
<meta http-equiv="Expires" content="-1">
<title>Title</title>
<link rel=Stylesheet href="Style.css">
</head>
<body>
<table width="100%">
<tr class="head">
<th width="160">Name</th>
<th width="140">State</th>
</tr>
<tr class="c"><td colspan="4"><strong>Overskrift 1</strong></td></tr><tr class="%Class%">
<td width="160">Username 1</td>
<td>(Ind) at 06:43:39</td>
</tr>
<tr class="c"><td colspan="4"><strong>Overskrift 2</strong></td></tr><tr class="%Class%">
<td width="160">Username 2</td>
<td>(Ud) at 15:43:46</td>
</tr>
<tr class="c"><td colspan="4"><strong>Overskrift 3</strong></td></tr><tr class="%Class%">
<td width="160">Username 3</td>
<td>(Ud) at 14:00:21</td>
</tr>
</table>
<br>
Weekday, Date & Time
</body>
</html>
[/quote]

Jeg ville gerne have det til at se ud som:
<html>
<head>
<meta http-equiv="Pragma" content="no-cache">
<meta http-equiv="Expires" content="-1">
<title>Title</title>
<link rel=Stylesheet href="Style.css">
</head>
<body>
<table width="100%">
<tr class="head">
<th width="160">Name</th>
<th width="140">State</th>
</tr>
<tr class="c"><td colspan="4"><strong>Overskrift 1</strong></td></tr><tr class="%Class%">
<td width="160">Username 1</td>
<td><b>(In)<b/> at 06:43:39</td>
</tr>
<tr class="c"><td colspan="4"><strong>Overskrift 2</strong></td></tr><tr class="%Class%">
<td width="160">Username 2</td>
<td>(Out) at 15:43:46</td>
</tr>
<tr class="c"><td colspan="4"><strong>Overskrift 3</strong></td></tr><tr class="%Class%">
<td width="160">Username 3</td>
<td>(Out) at 14:00:21</td>
</tr>
</table>
<br>
Weekday, Date & Time
</body>
</html>

Jeg har aldrig rodet med .NET før og synes det er noget rod at skulle installere fx. PHP på en IIS7. Så hvis du har lyst ser jeg gerne frem til lidt hjælp.

/Leif
Avatar billede leif Seniormester
03. marts 2011 - 23:17 #1
Måske skal det lige siges at jeg skal ikke lave en søg og erstat som sådan da filen overskrives hver 10 sek. så det som der skal ske er vel reelt en læsning af filen og visning af det nye output ?
Avatar billede fun22 Nybegynder
03. marts 2011 - 23:34 #2
Hvordan kan det være du ikke kan ændre i den orginale kode?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2011 - 00:59 #3
En mulighed var at konfigurere ASP.NET til at kalde et HTTP module som ændrede indholdet.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2011 - 01:15 #4
Eller hvis indholdet ikke skal indexeres, kan det klares med få linier javascript vha jquery og et asynkront huk efter filen.
Avatar billede leif Seniormester
04. marts 2011 - 10:07 #5
#2 : Jeg kan ikke ændre koden da det det bliver generet fra et Secure system. Som blot ligger i baggrunden og gør det.

#3 : Jeg er næsten ligeglad med hvordan det ville blive lavet

#4 : Siden er ikke tilgængelig på Internettet
Avatar billede leif Seniormester
06. marts 2011 - 21:00 #6
Smid nogen svar, jeg valgte at lave det på den måde jeg kunne selv.... Læse filen fra vores Apache med PHP og gøre det der igennem. Ikke optimalt, men det virker
Avatar billede arne_v Ekspert
06. marts 2011 - 21:24 #7
Jeg kunne godt lave et sådant HTTP module.

Men OK - du skal vel supportere den løsning fremover.

Og et svar fra mig.
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2011 - 07:53 #8
#7 : Ja, lige netop jeg skal supportere løsningen bagefter. Så derfor kom jeg til at tænke på at jeg nok hellere måtte lave en løsning jeg selv kendte til.