Avatar billede vicceline Nybegynder
06. marts 2011 - 00:51 Der er 3 kommentarer

publisher

Jeg arbejder en del i Publisher. Og jeg udskriver i PDF format - men lige nu er den væk! Hvor finder jeg den igen?

Tanne
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 11:15 #1
Er det et program du bruger til at udskrive i pdf?? Hvis ja så tjek indstillinger i programmet og se hvor dens output mappe er. Hvis du ved hvad pdf filen hedder så søg på den i windows sitfinder.
Avatar billede super-mann Juniormester
06. marts 2011 - 11:19 #2
Filer -> Udgiv som PDF eller XPS

Hvis den er forsvundet der, kan du gøre følgende:
1) Vælg "Funktioner", dernæst "Tilpas"

2) Boks åbner --> Vælg "Nulstil" til venstre i boksen og du går tilbage til standard-indstillinger.

3) Du har nu muligheden for at gemme/udgive som PDF og derefter printe dokumentet.
Avatar billede super-mann Juniormester
06. marts 2011 - 11:21 #3
Når du er kommet til 3, kan du gennemføre den første del:
Filer -> Udgiv som PDF eller XPS. Vær opmærksom på hvor du gemmer dokumentet, således du kan finde det, åbne og printe det.