Avatar billede spkirlu Nybegynder
06. marts 2011 - 17:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bagbeklædning på Peugeot 206

Hvorledes fjerner man bagbeklædningen på en Peugeot 206, udover at tage døråbner og skrue af - der må sidde nogle skjulte beslag et sted, som jeg ikke kan finde.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2011 - 18:32 #1
Ved ikke lige hvordan det er på Peugeot, men på andre mærker jeg har fjenet beklædninher på sidder der enten metal clips med en tap eller noget tilsvarende i plastik for at holde det inde. Når først det centrerer henover hullet giver man det lige et lille slag, og så klikker det på plads.
Avatar billede spkirlu Nybegynder
22. maj 2011 - 17:08 #2
tak for svar - der skulle bare bruges lidt vold..

jeg åber at det er korrekt lukning af sag.

tak
Avatar billede 220661 Ekspert
22. maj 2011 - 18:02 #3
Hvis selv at tage point er den rigtige måde, så ja nu har du lukket tråden.
Men det synes jeg nu ikke det er.
Er der kun lagt kommentar i tråden kan den ikke lukkes til den/dem der skal have point. Derfor er man nødt til at bede hjælperne om at lægge et svar så de kan få point.
Er enig med dig det er et lidt bøvlet system, og man lokkes til selv at lægge svaret. Og så håber man det kommer til de rigtige. Men det gør det desværre ikke.