Avatar billede michaelh84 Juniormester
07. marts 2011 - 02:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til pass på router

Hej Eksperter,

Jeg har et lille problem.

Har en router Zyxel P-2602HW-D1A.

Jeg ville logge ind på min router 192.168.1.1 da jeg skulle ændre på opsætningen og havde selvfølgelig glemt password.

Jeg resettede routeren, slukkede den holdte reset knappen inde ca 10 sek tændte den og holdte reset knappen inde yderligere 30sek. (slap ikke reset knappen i 40 sek)

Det var den forklaring jeg fandt på fullrate (mener jeg), da det er min internet udbyder.

Nu er pass så 1234 og første gang jeg logger ind beder den mig indtaste et nyt pass og bekræfte det.
Hvilket jeg så gør, hvorefter der går 30 sek og jeg bliver smidt af til routerens "hovedskærm" hvor jeg skal indtaste pass, men 1234 eller mit nye hjemmelavede kodeord virker ikke.

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede Mimical Novice
07. marts 2011 - 06:32 #1
Prøv at bruge passwordet: admin
Det plejer at være standard.
Avatar billede nissen2630 Novice
07. marts 2011 - 07:51 #2
Læs følgende. Specielt sidste afsnit i #5:
http://www.eksperten.dk/spm/858767
Avatar billede Six Nybegynder
07. marts 2011 - 09:02 #3
Du skal bruge det password, som du bruger til at logge ind på fullrate.dk med.

Routeren modtager automatisk en opsætning fra fullrate, når den har hul til nettet - og deri sætter den password til dit fullrate login.

Du kan få gensendt dine oplysninger på denne side:
https://www.fullrate.dk/selvbetjening/log-ind?continue=%2Fselvbetjening%2F
Avatar billede michaelh84 Juniormester
07. marts 2011 - 12:43 #4
Kanon Fjappe, spot on tusind tak for hjælpen
Avatar billede Six Nybegynder
07. marts 2011 - 21:22 #5
Ingen problem, glad for at jeg kunne hjælpe :)
Avatar billede jebo Novice
09. marts 2011 - 20:57 #6
Hej #4
Når du har fået acceptabelt svar - og sagen dermed er løst, skal du sørge for at afslutte tråden. Det gør du ved at få #5 til at sende sin kommentar som et svar, du kan acceptere og afgive point - eller selv skrive et svar, som du accepterer og får dine point retur.
Avatar billede Six Nybegynder
09. marts 2011 - 21:16 #7
#6

Det har han da gjort for længst :) - det er flere dage siden ?

Mit svar, er accepteret - kig lige efter en gang til :P