Avatar billede dytten Nybegynder
07. marts 2011 - 20:43 Der er 11 kommentarer

besvarede mails modtages ikke?

Jeg har pludselig fået det problem at når andre vil besvare de emails jeg har sendt så kommer de aldrig frem til mig? Der kommer heller ikke en fejlmeddelelse fra afsender, så alle tror jo at alt er i orden:o( Jeg har selv prøvet at sende til min egen hotmail og så besvare mailen derfra til min outlook og det samme sker. Svaret dukker aldrig op men den er afsendt fra hotmail?? Så mærkeligt og meget træls. Nogen der har et bud.
outlook 2003 og win7
Avatar billede michaelfranz Nybegynder
07. marts 2011 - 20:49 #1
Er din indgående postserver stadig det samme som før ?
Har du evt. mulighed for tjekke din mail via noget webmail og se om de kommer til din mail bare ikke til outlook ?
Har du tjekket din spamfolder ?
Avatar billede michaelfranz Nybegynder
07. marts 2011 - 20:50 #2
Har muligvis læst spørgsmålet forkert ignorer svaret hvis du godt kan modtage mails der ikke er besvarelser.
Avatar billede dytten Nybegynder
07. marts 2011 - 20:52 #3
jeg kan sagtens modtage mails, bare ikke hvis folk har brugt 'besvar'-knappen i den mail jeg har sendt til dem. Hvis de bare sender en original mail går alt fint
Avatar billede am2oft Praktikant
07. marts 2011 - 22:02 #4
Når modtageren bruger "besvar" er det så den korrekte mail adresse der står som modtager i "send til" feltet?

Mvh.
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. marts 2011 - 00:10 #5
Jeg tror, at am2oft har ret i sit sidste indlæg. Det eneste, der umiddelbart kan forhindre svarene i at komme frem, er hvis din mail har ændret din afsenderadresse. Undersøg den for evt. blanktegn (mellemrum).
/ptj_11
Avatar billede dytten Nybegynder
08. marts 2011 - 09:18 #6
Ja det er den korrekte mail-adresse...Kan det være noget i sikkerhedsopsætningen at den ikke vil modtage mails der er 're.'? Men såville svaret vel bare ligge i mit spam-flter og der er ikke noget...
Avatar billede am2oft Praktikant
08. marts 2011 - 09:57 #7
Hvis du indsætter din rigtige mail adr i "CC" feltet når du bruger "besvar" kommer mailen så frem?

Mvh.
Avatar billede dytten Nybegynder
08. marts 2011 - 10:07 #8
nej
Avatar billede am2oft Praktikant
08. marts 2011 - 10:20 #9
Kan vi få en screen dump af hvad der står i headeren - på den afsendte mail?
Husker ikke lige hvor du finder det.
Har desværre ikke adgang til office 2003 før i aften.

Mvh
Avatar billede dytten Nybegynder
08. marts 2011 - 10:30 #10
har ingen idé om hvad et screen-dump er??
Avatar billede dytten Nybegynder
08. marts 2011 - 10:31 #11
og skal det være for den mail der er blevet sendt fra outlook  eller skal det være for den mail fra hotmail som har forsøgt at besvare den fra outlook?