Avatar billede gr8m8 Novice
11. marts 2011 - 09:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Definer hvor mange MB en mappe kan indeholde.

Hej Eksperter.

Jeg har et website med mange subdomæner. Subdomænet har sin egen mappe på webserveren og jeg kunne godt tænke mig at bestemme hvor mange MB der må være i denne mappe.

Håber nogen kan hjælpe og hvis spørgsmålet ikke er beskrivende nok, så sig endelig til.

På forhånd tak for hjælpen :-)
Avatar billede showsource Seniormester
11. marts 2011 - 10:05 #1
Medmindre du håndterer hver eneste upload med php, er det noget som skal defineres i ftp'en.
Avatar billede gr8m8 Novice
11. marts 2011 - 10:34 #2
Hvor kan jeg definere det i FTP'en så? :-)

Min mission er egentlig bare at sige demo1.domæne.dk har 100MB og demo2.domæne.dk har 150MB.
Avatar billede lakridserne Nybegynder
11. marts 2011 - 10:40 #3
Den nemmeste måde at gøre det på er at man i cPanel eller lign. går ind og opretter en konto til hvert subdomæne, og så bare peger på samme server-IP fra hoveddomænet. Så skulle det virke.
Avatar billede gr8m8 Novice
11. marts 2011 - 13:42 #4
@lakridserne
Det forstår jeg ikke helt, desværre.
Jeg kan ikke se noget sted hvor jeg kan dedikere plads fra webhotellet til et subdomæne.
Derfor tænkte jeg at det måske kunne gøres med PHP :-)
Avatar billede gr8m8 Novice
10. maj 2011 - 10:40 #5
luk uden svar.
Avatar billede gr8m8 Novice
10. maj 2011 - 10:40 #6
luk uden svar