Avatar billede uvoller Novice
13. marts 2011 - 15:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Foto laser printer

Hej Eksperter

Vi skal skiftet vores blæk printer ud da den er ved at være noget slidt, og ikke printer specielt pænt mere.

Jeg påtænker at købe en laser printer, da de skulle være billigere i længden pga den lavere pris på tonere. Men kan se at dette ikke gælder alle laserprintere. Så vil lige høre om der er nogle herinde som kan anbefale nogle som er billige i drift, så må anskaffelses prisen godt være lidt dyrere.

På et år printer vi ca følgende:
100 billeder på fotopapir
100 farve udskrifter
200 S/H udprint

Ser frem til at høre fra jer
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2011 - 16:27 #1
Det kan ikke betale sig at printe foto ud selv. Print bliver for dyre, og en laserprinter er ikke specielt egnet til foto. Grafiske afbildninger er den dog perfekt til, og S/H print er dens force. Det er rigtigt de billigste printere generelt mange gange koster kassen når det gælder køb af tonere. Og her er laser også inkluderet. Jeg har selv en 11 åt gammel Hp som snart står for skud, og mit valg bliver måske HP igen da vi overhoved ikke har haft problemer med den. Brother kunne også være en mulighed.
Skal printer være multifunktion og kunne kobles på netværk med kabel?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2011 - 16:28 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2011 - 16:30 #3
Avatar billede Novice-1 Seniormester
16. marts 2011 - 10:40 #4
Og prisen bliver vel ved med at falde, også på laserprintere.
Og hvad angår prisen på toner, der findes 5 - 10 firmaer, der forhandler  såvel original som uoriginal toner, hvis man endelig skal til at sammenligne priser på toner.
Avatar billede uvoller Novice
29. marts 2011 - 08:42 #5
Hej med jer og tak for svar

Jeg ved godt at det økonomisk er for dyrt selv at printe dem ud, men ofte vil vi gerne have dem emd det samme.

Jeg vil lige se de 2 tests igennem - tak for hjælpen.

Drop lige et svar 220661 så får du point
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2011 - 16:53 #6
Velbekomme