Avatar billede catflap141 Nybegynder
14. marts 2011 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gode webhoteller

Hejsa

Er der noget der kender et godt webhotel, der har nogle gode skabeloner til en hjemmeside, og måske et forum man kan oprette

mvh
Catplaf141
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
14. marts 2011 - 21:12 #1
hvis det er gratis du søger, kan du altid bruge Webbyen.dk eller mono.net :) men hvis det er ved betaling har jeg ingen viden
Avatar billede catflap141 Nybegynder
14. marts 2011 - 21:26 #2
Jeg har et domæne, men mangler et godt webhotel, det må godt koste penge, bare de har en masse templates, og måske et forum der er nem at bruge
Avatar billede johs_j Novice
15. marts 2011 - 14:33 #3
Jeg bruger one.com. Den billigste koster 11,25 kr/mdr incl. moms.
Du får 3000 mb. Fri trafik + ubegrænset antal email konti.
Du får også mulighed for at oprette fotoalbum og blogs efter behag.
Avatar billede NoN_Taxi Nybegynder
25. marts 2011 - 23:46 #4
Kan klart anbefale https://my.meebox.net/aff.php?aff=098, har haft den i snart 3 måneder nu og de har næsten alle ting du kan downloade til din hjemmeside med 1 CLICKS installation!!!
Lige nu har de 60% off med deres sommer tilbud.
Så smut ind på https://my.meebox.net/aff.php?aff=098 og Brug kuponkoden "SOMMERNU", når du bestiller. Gælder t.o.m 01/04.
Avatar billede larsini Seniormester
26. marts 2011 - 11:17 #5
#3 har helt ret, one.com er kanon, men deres templates er ikke spændende - kan anbefale webpage-maker.com som er et nemt program til at lave websites, koster omkring usd 35 og kan anvendes på one.com sammen med de faciliteter #3 nævner