Avatar billede mmmmn Nybegynder
15. marts 2011 - 12:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

slet, minus formular

Jeg har en kolonne med tal og formularer i.
Der er formularer på hver anden linje.

Kan jeg slette alle værdier i kolonnen, på nær formularerne?

Jeg har prøvet at kopiere hele kolonnen, og så vælge "indsæt speciel"
og så vælge "formler"
men det ændres der ikke noget af.
Hvis jeg sletter kolonnen efter kopieringen, kan jeg slet ikke få lov at vælge "indsæt speciel".
Avatar billede jens48 Ekspert
16. marts 2011 - 04:42 #1
Marker kolonner, tryk F5 (Go to), vælg Special og Constants og OK. Cellerne med tal kan nu slettes
Avatar billede mmmmn Nybegynder
01. januar 2015 - 10:43 #2
-