Avatar billede KLS Novice
15. marts 2011 - 14:18 Der er 1 løsning

Skriv til Første Tomme TextBox

Jeg har 10 TextBoxe Kaldet ContentHeader1 ... ContentHeader10

Jeg vil gerne fylde min information i den første ledige TextBox.

Den får Informationen Fra et andet sted i Scriptet, som bare sender informationen, hvis et Match er fundet.

Så den skal fylde op fra ContentHeader1 efterfulgt af ContentHeader2 hvis der er noget i ContentHeader1.

Det jeg har lige nu er ikke så godt fordi den rækkefølge informationen kan komme i er forskellig.

F.eks kan format godt komme Før, Genre eller Release dato.

men her er min kode sådan som jeg har bygget den op, men knap så dynamisk, som jeg gerne vil have den :

If ContentHeader = "genre" Then
            ContentHeader1.Text = "Genre"
            ContentInfo1.Text = StrConv(ContentInfo, VbStrConv.ProperCase)
        End If
        If ContentHeader = "niche" Then
            ContentHeader1.Text = "Genre"
            ContentInfo1.Text = StrConv(ContentInfo, VbStrConv.ProperCase)
        End If

If ContentHeader = "releasedate" Then
            If Len(ContentHeader1.Text) <= 0 Then
                ContentHeader1.Text = StrConv(ContentHeader, VbStrConv.ProperCase)
                ContentInfo1.Text = StrConv(ContentInfo, VbStrConv.ProperCase)
            Else
                ContentHeader2.Text = StrConv(ContentHeader, VbStrConv.ProperCase)
                Contentinfo2.Text = StrConv(ContentInfo, VbStrConv.ProperCase)
            End If

If ContentHeader = "format" Then
            If Len(ContentHeader2.Text) <= 0 Then
                ContentHeader2.Text = StrConv(ContentHeader, VbStrConv.ProperCase)
                Contentinfo2.Text = StrConv(ContentInfo, VbStrConv.ProperCase)
            Else
                ContentHeader3.Text = StrConv(ContentHeader, VbStrConv.ProperCase)
                ContentInfo3.Text = StrConv(ContentInfo, VbStrConv.ProperCase)
            End If
Avatar billede KLS Novice
15. marts 2011 - 17:11 #1
If Len(ContentHeader1.Text) < 1 And Len(ContentHeader) > 1 Then
            ContentInfo = Replace(ContentInfo, ":", "")
            ContentHeader1.Text = StrConv(ContentHeader, VbStrConv.ProperCase)
            ContentInfo1.Text = StrConv(ContentInfo, VbStrConv.ProperCase)
            ContentHeader = String.Empty
            ContentInfo = String.Empty
        End If

.....

If Len(ContentHeader10.Text) < 1 And Len(ContentHeader) > 1 Then
            ContentInfo = Replace(ContentInfo, ":", "")
            ContentHeader10.Text = StrConv(ContentHeader, VbStrConv.ProperCase)
            ContentInfo10.Text = StrConv(ContentInfo, VbStrConv.ProperCase)
            ContentHeader = String.Empty
            ContentInfo = String.Empty
        End If