Avatar billede conz Juniormester
17. marts 2011 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scanner der kan klare over 37°C

Hey,

Jeg leder efter en scanner der kan klare at stå i et rum der er 37°C.
Det skal stå i rummet konstant, og scanne ca. engang i timen.

De fleste jeg har kigget på har en oplyst driftstemp. på < 35°C, så det ville umiddelbart ikke kunne gøre det.

Er der nogen der har nogle forslag eller erfaringer, ville jeg meget gerne give nogle point for det =)

Pris har ikke den store betydning, men det behøver ikke være industriscannere til > 10k.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
17. marts 2011 - 15:31 #1
Hvis jeg var dig ville jeg nu prøve en af de billige alligevel ..
især hvis din rumtemperatur er præcis 37 grader..

de 35 grader som er sat som grænse er som regel med en sikkerhedsmargin til hvad det ellers kan klare..
Avatar billede conz Juniormester
17. marts 2011 - 17:14 #2
#1
Ja, det har jeg også tænkt på.
Problemet er bare at jeg gerne vil kunne være sikker, og kunne garantere at det skal kan køre uden problemer.

Er godt klar over at firmaerne selvfølgelig er forsigtige med hvor højt de sætter den, og at de sætter den lidt for lavt, for at være sikre på at det skal kunne klare temperaturen.
Men der må jo alligevel have en vis betydning, især når det "næste" skridt er på 40°C. Det må vel hænge sammen med at selv de små 5 grader alligevel gør en forskel.

Og lige præcis det med at rummet konstant er 37°C; for det er jo ikke sådan at det engang i mellem kommer over de "tilladte" 35 grader, for det burde vel ikke udgøre det store problem. Men det er jo netop 37 grader _altid_.

Overvejer stadig at "nøjes" med en hvor grænsen er på 35°C, men vil gerne udforske mine muligheder.

Så er stadig meget åben for forslag og kommentar.
Avatar billede conz Juniormester
01. april 2011 - 00:38 #3
Fandt HP Scanjet 5590P, der skulle kunne klare op til 40 grader.