Avatar billede Expander Nybegynder
17. marts 2011 - 16:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Photoshop til Mac

Hey alle sammen!

jeg har kigget lidt rundt på adobes hjemmeside, men det med at købe Photoshop er ikke en mulighed.. Så jeg vil gøre noget tys tys. Jeg ville gerne hører om der var nogen som kendte et sted man kan få det gratis til Mac :)
Avatar billede haverslev Novice
17. marts 2011 - 16:45 #1
Det er ulovligt, og det må vi ikke hjælpe med,  se Ekspertens regler som du faktisk HAR accepteret:
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede Expander Nybegynder
17. marts 2011 - 17:00 #2
Det er jeg ked af ! Det vil ikke ske igen !
Avatar billede haverslev Novice
17. marts 2011 - 17:07 #3
Husk at lukke spørgsmålet.
Læg svar selv, som du efterfølgende acceptere:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede Freebooter Nybegynder
21. marts 2011 - 13:17 #4
Hvis du ønsker at spare lidt cash på indkøb af din Photoshop, kan du købe en CS3 eller CS4 og derefter købe en upgrade til CS5.  Hvis du er heldig at finde en forhandler der stadig har en gammel version på lager, vil de nok gerne af med den til en fornuftig pris.
Vh Brian