Avatar billede henriod Nybegynder
20. marts 2011 - 21:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Video8 afspiller

Hejsa,

Min gamle far (83år)er kommet i tanke om at han gerne vil se sine gamle video8 film af børnebørnene, men hans camera er gået i stykker og så har jeg lovet ham at forsøge at overspille båndene til DVD, så jeg mangler meget en afspiller, skulle nogen ligge inde med en sådan, der enten kan købes, lejes eller lånes, hører jeg meget gerne fra dig.

Jeg har ikke forstand på det med point, men hvis nogen kan forklare mig det, uddeler jeg gerne nogen..

På forhånd tak..
Avatar billede milter Ekspert
21. marts 2011 - 21:31 #1
Hvad er problemet med det gamle Video8-kamera? Og båndene er Video8 og ikke Hi8 eller Digital8?

Jeg har selv været gennem nøjagtigt det samme, og du kan læse lidt om det i linkene herunder.

http://www.eksperten.dk/spm/856190

http://www.eksperten.dk/spm/901131

http://www.eksperten.dk/spm/857812

Eventuelt kan jeg forsøge at sætte dig i forbindelse med profilen "dragonknight", som købte min gamle Video8-afspiller. Det kan du læse om i det sidste link i listen ovenfor.

Måske har han ikke brug for den mere og er interesseret i at sælge.
Avatar billede milter Ekspert
21. marts 2011 - 21:39 #2
Rettelse til #1.

Profilen "dragonknight" er med i første link i #1.
Avatar billede henriod Nybegynder
31. marts 2011 - 07:26 #3
Hej Milter,

Tak for din henvendelse, jeg har fået løst problemet, har lånt et camera af en arbejdskollega..
Men tusinde tak...
Avatar billede milter Ekspert
31. marts 2011 - 11:17 #4
Velbekom :-)
Avatar billede movingrok Nybegynder
20. april 2011 - 13:17 #5
Tror du din kollega vil lån sit kamera ud til en fremmed som mig?
Avatar billede milter Ekspert
20. april 2011 - 13:25 #6
Han er ikke en kollega, men du kan prøve at kontakte ham via eksperten.dks interne mail via dette link:

http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/dragonknight

Hvis det ikke lykkes, så kom tilbage. Jeg mener at kunne komme i kontakt med ham på anden vis.