Avatar billede -flow- Nybegynder
21. marts 2011 - 22:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XML, flash og æøå

Jeg ved godt der er en trård herinde, der omhandler dette emne, men det er fra 2002, så det er forældet.

Jeg kan ikke få min flash fil til at vise æøå og jeg har prøvet alle unicodings i min xml fil

Det omhandler dette lille stykke kode:

<icons>
<icon image="icon1.png" tooltip="æøå" content="æøå"
/>

Jeg får ikke engang nogle fejl, når jeg afspiller min swf, flash fil, det ligner bare jeg slet ikke har skrevet noget.

Jeg har prøvet:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
UTF 8, 16 osv., men kan ikke få noget af det til at virke... :(

Ville VIRKELIG værdsætte hvis en venlig sjæl ville hjælpe
Avatar billede -flow- Nybegynder
21. marts 2011 - 22:52 #1
Jeg har fundet ud af det :) jubiiiii
Efter nogle timers søgen

Nede i properties i flash er der simpelthen en knap der hedder embed, og så klikker man på den og vælger "all"

Så kan man vise æøå med flash...

Hvordan lukker man tråden?
Avatar billede -flow- Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:25 #2
lukker