Avatar billede alj Praktikant
25. marts 2011 - 09:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kartoteker i C5

Hejsa,
kan nogen fortælle mig hvor jeg kan finde en oversigt over kartotekerne i C5 incl en kort beskrivelse af dem, f.eks. hvad hedder kartoteket for Finanskontoplanen ?
mvh
Alan
Avatar billede kurth Nybegynder
25. marts 2011 - 09:39 #1
Hvis du går i generelt / tilpasning / udviklingsmenu.
Her vælger du punktet dbd / ret / oversigt. I denne oversigt tror jeg du finder alt hvad det er du mangler m.h.t. kartoteker.
Avatar billede glconsult Nybegynder
25. marts 2011 - 10:02 #2
Hej Alan
Du kan evt. også have glæde af elementoversigten du finder i PDF format i undermappen Dokumentation (eller Documetation) i C5 biblioteket. I elementoversigten finder du en oversigt over de gamle danske kartoteksnavne og samtidig de nuværende engelske kartoteksnavne.
mvh. Gitte Lützen, GL consult
Avatar billede alj Praktikant
25. marts 2011 - 10:12 #3
Hej kurth & glconsult
1000-tak kurth, det var lige det jeg manglede,
Øh, glconsult, du har ret, jeg har nemlig kigget på den og udskrevet den, men den "sagde" mig ikke rigtigt noget alligevel, så derfor vælger jeg svaret fra kurth