Avatar billede Malenemalone Nybegynder
26. marts 2011 - 12:25 Der er 1 kommentar

Der er ikke installeret en lydoutputenhed? Hvad filan?

Hejsa.

Jeg har en Zepto Znote 6324W med Vista som egentlig altid har fungeret rigtig godt. Men da jeg forleden åbnede min computer fik jeg beskeden 'Der er ikke installeret en lydoutputenhed' da jeg ville skrue op for lyden..
Har prøvet at Google mig til diverse løsninger, men uden held - Det skal dog også lige siges at jeg ikke ligefrem er en haj i computerverdenen, så jeg skal gerne have forklaret tingene på 'ikke computersprog' og ha tingene skåret ud i pap ;-)

Jeg håber virkelig I har nogle forslag, da jeg dagligt bruger lyden på min computer, og nødig vil undvære ;-)

Malene
Avatar billede 220661 Ekspert
26. marts 2011 - 16:36 #1
Hej Malene og velkommen til Eksperten.
Nå ingen lyd??
Prøv at gå i enhedshåndtering og se om status her.
Har du en gul anmærkning ud for lyd med en kode angivelse?
Nu kører jeg xp her, men i min pc kommer jeg i enhedshåndtering ved at højreklikke på computer og vælge egenskaber.
Herefter i hardware-enhedshåndtering.
Er det det samme hos dig, eller har du fundet det?