Avatar billede dinky Nybegynder
26. marts 2011 - 12:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Virus på en hjemmeside

Hej Hvordan skal man egentlig anmelde en hjemmeside, som har en virus ?
debedsterejser.dk har en virus, som min avast blockerer for.
Avatar billede hcma Novice
26. marts 2011 - 13:09 #1
min eset blokerer ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2011 - 15:24 #2
Avast her, og kan ikke engang åbne siden:

Forbindelsen blev nulstillet

          Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.

  Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Forsøg igen om et øjeblik.
  Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.
  Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet.
26. marts 2011 - 15:28 #3
[Trojan Horse Blocked] siger min [Avast!] ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2011 - 15:34 #4
Virker stadig ikke her.
Avatar billede hcma Novice
26. marts 2011 - 16:05 #5
stadig ingen problemer her
Avatar billede dinky Nybegynder
27. marts 2011 - 11:54 #6
Er du sikker på at du ikke har fået virus?
Men kan man ikke få sådan en hjemmeside lukket?
Avatar billede hcma Novice
27. marts 2011 - 11:57 #7
hvis det er mig du referer til:  der er kørt fuldt dybtgående systemscan og intet er fundet.
Hjemmeside lukket:  tag kontakt til ejeren og gør opmærksom på problemet.
Avatar billede dinky Nybegynder
27. marts 2011 - 12:02 #8
Ok Men men kan jo ikke kome i kontakt med ejer, når vi ikke kan komme på hjemmeside !
Avatar billede hcma Novice
27. marts 2011 - 12:27 #9
Avatar billede dinky Nybegynder
27. marts 2011 - 12:36 #10
> Hcma Jeg har lige talt med ejeren og han takkede og ville lige gå ind og kigge på den... skriver du lige et svar så du kan få point..
Avatar billede hcma Novice
27. marts 2011 - 12:46 #11
nej, læg selv et svar og tag pointene tilbage.
Avatar billede dinky Nybegynder
27. marts 2011 - 13:34 #12
ok tak