Avatar billede kongen72 Nybegynder
27. marts 2011 - 16:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MVC - problemer med redirection

har en søge side. som indeholder følgende:

            <ul>
                @foreach (var games in Model)
                {
                    <li>
                        @Html.ActionLink(games.Title, "Details", new { id = games.GamesId })
                    </li>
                }
            </ul>

Hvordan får jeg "Details" til at pege på Games/details og ikke Search/Details, som den gør nu ???
Avatar billede kongen72 Nybegynder
27. marts 2011 - 16:36 #1
fandt ud at det :-)
Avatar billede Syska Mester
28. marts 2011 - 19:48 #2
name, action, controller ... og er den sidste ikke htmlCollection eller er det routeValues.

Never the less ... du har vist fundet ud af det.  Men husk at skriv din løsning her i spm.