Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
28. marts 2011 - 09:14 Der er 1 løsning

Ændre alle pivot report filtre samtidig?

Hej alle,

Jeg har eet ark med 3 pivottabeller på samme side, alle 3 henter dataer fra 3 steder, der er så ialt 3 ark med "raw data", fælles for alle er dog at de alle har 100% de samme "values" i report filter.

Det jeg så gerne vil er når jeg ændre den ene pivot tabel, at de andre ændrer sig med. Om det er via den ene knap, eller der kommer en fjerde ting gør egentlig ikke så meget.. Hvis jeg nu vælger 3 forskellige dage ud af dem der er på listen skal resten af tabellerne vælge de samme dage.

Jeg går ud fra det laves i macro og har prøvet mange ting, men har slet ikke været tæt på noget. Er der nogle der kan hjælpe med sådanne ting?

Eksempel: http://9l.dk/upload/sample.xlsm
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
14. juni 2012 - 20:52 #1
Lukket.