Avatar billede ranni Forsker
29. marts 2011 - 20:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forbedre mobilnet modtagelse ????

Hej.
Kan jeg selv på nogen måde forbedre modtagelse af mobilinternet udover at slå kobbersøm i naboens træer, for så kan jeg se TDC senderen og så må modtagelsen da være optimal.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
30. marts 2011 - 09:20 #1
et enkel træ er nok ikke problemmet.. det er måske din tlf som er .. hvilken har du? og har andre problem hos dig også eller er det kun din tlf.
Avatar billede ranni Forsker
30. marts 2011 - 12:02 #2
Jeg har prøvet mange mobil bredbånd firmaer,
3 mobil bredbånd var den mindst ringe, men også den blev ringere og ringere gennem det sidste år. Jeg fik så TDC fastnet gravet ned, men !!!  men !!!  max. downloads 40 kb/sec.
Kan man selv eller har et firma teknik til at forbedre modtagerforholdene.
NB Også mobiltelefon dækning er ringe uanset mærke og selskab.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
30. marts 2011 - 13:03 #3
det lyder mærkeligt at du kan max få 40kb/s på en fastnen forbindelse, der må være fejl på linien ..
Og ved ikke helt om man kan køøbe en "booster" , hvis din mobil er også dårlig så er det nok hele området smo har dårlig forbindelse..
Avatar billede ranni Forsker
13. april 2011 - 09:39 #4
OK Ingen forbedring kan åbentbart foretages og TDC indrømmer jo ingen fejl.
Så får jeg igen ufortjente point.
Lukker