Avatar billede kjeldaage Novice
04. april 2011 - 17:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Converter til TRP filer

Savner en rigtigt god - gerne betalings - converter, der kan konvertere .trp - filer til formater, der kan afspilles på min PC med Windows 7.  Jeg har prøver en del forskellige, men resultaterne har ikke været gode. Billederne pixelerer og lyden hakker. .trp-filerne kommer fra en Macab HD-4ct Combo settop box, der modtager free to air kanaler både Terrestial og Canal (Yousee).
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2011 - 07:37 #1
Avatar billede kjeldaage Novice
07. april 2011 - 17:55 #2
Tak for rippet. Programmet kan konvertere, men resultatet er ikke se-værdig, idet billederne pixelerer og lyden hakker..
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2011 - 07:36 #3
Avatar billede kjeldaage Novice
19. april 2011 - 17:48 #4
Tak for tippet. Programmet kan konvertere, men resultatet er ikke se-værdig, idet billederne pixelerer og lyden hakker..