Avatar billede mum Juniormester
06. april 2011 - 12:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med plugins i Firefox

Jeg er blevet anbefalet at skifte browser til Firefox, men nu har jeg problemer med at høre og se radio/tv og spille fordi jeg mangler Adobe Flash Player. Når jeg installerer den får jeg besked om at versionen ikk er update og henvises med et link til den side jeg lige har downloadet fra. Hvad gør jeg?
Avatar billede mum Juniormester
06. april 2011 - 12:12 #1
Styresystem er Windows Vista 64bit,
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. april 2011 - 13:15 #2
Prøv at hente den her :

http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

eller her :

http://www.adobe.com/    ...... tryk Download .... Adobe Flash Player  ( ovre til højre på siden )
Avatar billede mum Juniormester
06. april 2011 - 18:45 #3
Det er fuldstændigt det samme jeg har prøvet, den eneste forskel der er nu, er tallet som angiver hvor mange gange jeg har downloadet filen. Andre bud?
Avatar billede mum Juniormester
07. april 2011 - 10:11 #4
Jeg har selv fundet ud af et med radioen. Der skulle "bare" trykkes på Ctrl knappen. Arbejder videre med media player problemet.
Avatar billede chiefbigchief Mester
07. april 2011 - 17:54 #5
Denne besked fik jeg fra D.R. efter en kontakt til dem.

Der er desværre brugere der har oplevet fejl ved opdatering til nyere Adobe flash playere.
Du kan prøve at højre klikke på et Adobe vindue og vælge settings. Herinde fjerner du fluebenet i "Hardware acceleration" og genstarter browseren. Dette virker i de fleste tilfælde og skyldtes at grafikkortet ikke understøtter dette. Du kan også opdatere dit grafik kort, dette kan også hjælpe på problemet.