Avatar billede Flagstng Nybegynder
07. april 2011 - 16:25 Der er 1 løsning

Dansk tastatur til Sager NP8170 (Clevo P170HM)

Jeg har købt ovenstående Bærbare i USA, og nu mangler jeg bare et dansk tastatur. Jeg har haft ringet til Bærbar.com og de siger at den eneste danske importør der importerede Clevo tastaturer er gået konkurs, så der er ingen i danmark der sælger danske tastaturer til de nye Clevo og/eller sager maskiner.

Det jeg godt kunne tænke mig i stedet var så at købe et meget billigt tastatur med flade taster, og så bytte den bærbares taster (Primært Lshift, enter og ÆØÅ og diverse andre tegn-taster) med de danske taster på det billige tastatur. Er der nogle der ved om dette er muligt eller skal jeg (*sigh*) have fat i klistermærker :( ?
Avatar billede Flagstng Nybegynder
14. april 2011 - 20:35 #1
Det var da utroligt så mange idioter der ikke ved noget på denne hjemmside. Men nu kan det da også være lige meget. Jeg har kontaktet Xotic PC og de kan få et dansk tastatur til den model der, for $89. Det er da altid bedre end at side med et folde-tastatur på skødet.