Avatar billede momoney Novice
09. april 2011 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Husk af adgangskode.

Jeg bruger Google Chrome, og har gjort det noget tid.
Min er sat op til, at synkronisere med min Gmail konto, så jeg har mine bogmærker med mig.

Af en eller anden underlig grund, vil Google Chrome ikke huske adgangskoden på 2 bestemte sider, hvor det før har virket. Altså jeg får ikke tilbud om, at jeg vil gemme koden.

Jeg har endda prøvet med en reinstalleret maskine, men uden held.

Nogen bud?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2011 - 14:48 #1
Nu siger du jo ikke hvilke sites det drejer sig om, men sitet kan fortælle browseren at den ikke må bruge "autologin" vha.:
<form ... autocomplete="off">

Mon ikke det er dét du oplever ?
- i givet fald, er det ikke noget du selv kan ændre.
Avatar billede momoney Novice
09. april 2011 - 15:18 #2
Den ene er forbrugsforeningens hjemmeside og den anden en datingside. Begge har været mulig at gemme på før.
Avatar billede momoney Novice
08. juni 2011 - 09:17 #3
Fejlen er fundet. Det var min google fil, der var beskadiget,
og problemet var løst med, at slette alt på min google konto.
Altså der har med browseren at gøre.