Avatar billede tjunk Nybegynder
10. april 2011 - 08:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Andre gode spørge-steder ?

Er der andre gode spørge-steder, end Eksperten.dk ?
Avatar billede riversen Nybegynder
10. april 2011 - 09:34 #1
www.experts-exchange.com... langt mere prof
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2011 - 12:38 #2
Hvis vi nu holder os til danske:
flg. sider har også forums:
www.hol.dk
www.tweakup.dk
www.kandu.dk
www.itdoktor.dk
10. april 2011 - 12:47 #3
Avatar billede js_delphi Nybegynder
10. april 2011 - 13:21 #4
Avatar billede arne_v Ekspert
10. april 2011 - 16:25 #5
www.experts-exchange.com er vist ved at vaere doed idag - stackoverflow.com etc. har overtaget.

Der kommer langt hurtigere og typisk ogsaa hurtigere svar ved et stort internationalt site med mange hundrede tusinder af brugere end et mindre dansk site. Jeg ser imidlertid ikke nogle tegn paa at det faglige niveau skulle vaere hoejere.
Avatar billede repox Seniormester
10. april 2011 - 17:20 #6
Jeg er med arne_v - hvis du mangler svar på noget er stackoverflow.com stedet; 'prof' eller ej, så sidder der mange, mange mennesker som sammenlagt giver en massiv viden...
Og så har de forresten også en søgefunktion som giver meningsfyldte svar...

Men hvis det skal være på dansk er det vist hip som hap - dog synes jeg kandu.dk er nørdernes pendant til arto... men det er jo bare en holdning...
Avatar billede tjunk Nybegynder
11. april 2011 - 08:56 #7
Tak for Info ...

Kom med svar, de, som vil have points ...
Avatar billede repox Seniormester
11. april 2011 - 09:09 #8
Spørgsmål i Eksperten.dk kategorierne er som udgangspunkt gratis - medmindre nogle af de andre deltagere i tråden har indvendinger, så vil jeg også mene at det er tilfældet i denne tråd.
Avatar billede tjunk Nybegynder
11. april 2011 - 10:14 #9
OK !

Ja, men det er da god service, så ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2011 - 19:50 #10
Enig, så accepter du blot eget svar :)