Avatar billede janos Nybegynder
12. april 2011 - 16:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VPN - påvirkning af hastighed på netværket

Hej!

Befinder mig pt. udenlands og vil gerne kunne se danske programmer via nettet. Grundet omstændighederne har jeg en langsom forbindelse, hvilket der ikke kan ændres paa :-(

Har fundet frem til, at en VPN forbindelse maaske er løsningen paa mit problem, saa derfor gaar spørgsmaalet paa om min internetforbindelse nødvendigsvis vil blive langsommere, hvis jeg forbinder via VPN?

Paa forhaand tak.
Avatar billede morten-bork Nybegynder
12. april 2011 - 18:55 #1
Nej det vil den ikke. Har en VPN-server som du kan få adgang til hvis du mangler en vpn.

Du kan mail til mig, hvis du er interesseret i en vpn. Som udgangs punkt tager jeg 45kr. pr. måned
mb@nasjn.net
Avatar billede janos Nybegynder
12. april 2011 - 19:12 #2
Hej Morten!

Tak for hurtigt svar - jeg rejser hjem på ferie fredag. Når jeg er tilbage efter påske skriver jeg til dig.

Mvh.