Avatar billede thesnoop Nybegynder
12. april 2011 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

1 Emailserver til en anden emailudbyder

Hej Eksperter.

Jeg står med dette problem.
Jeg har en email hos:
www.one.com

Men nu har jeg fået ny udbyder så alle email MX-Record peger på den nye hos:
www.powerhosting.dk
-> Nu står jeg så med problemet at One.com ikke tilbyder export, findes der et software der kan gå ind, -> Downloade mapper, emails, kontakter osv og så gemme det hele i en fil, hvor jeg så kan importerer det hele i min nye email?
Avatar billede niller10 Nybegynder
12. april 2011 - 21:16 #1
Det findes der...

Bed powerhosting om at bruge ETRN Download

Så får du hele din mappestruktur fra din gamle postkasse til din nye...

Jeg tilbyder det til mine bruger når de flytter fra A til B eks.
Avatar billede thesnoop Nybegynder
20. oktober 2011 - 20:29 #2
tråd lukket