Avatar billede andersh Novice
12. april 2011 - 22:17 Der er 2 kommentarer

Brother DCP 750 CW problemer med udskrivning

Hej
Som overskriften antyder har jeg en brother dcp750cw printer som gir mig graa haar.

Hvis jeg udskriver noget NORMAL og FIN bliver udskriften som man kan forvente og fylder hele siden.
Men naar jeg vælger NORMAL HURTIG og HURTIG i udskriftindstillinger ja saa bliver printet lillet. Altsaa oppe i det venstre hjørne.

Hvorfor hulen gør den det?? Den har virket. Men jeg flyttede og opsatte den op igen og nu laver den ged i det.

Jeg bruger den traadløst og med MAC OSX 10.5.8

Nogen gode ideer?

Mvh
Anders
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. april 2011 - 23:02 #1
Har du hentet drivere hos Brother over nettet.
Jeg har en PSC 990 CW som bare skulle have skiftet den sorte printerpatron, og pludselig var der intet der virkede, hverken kabel eller trådløs.

Jeg måtte først hente en driver så jeg kunne afinstallere de gamle drivere og dernæst hente nye drivere som så endelig virkede. Lidt bøvlet for at få skiftet den sorte patron, gad hvide hvad jeg skal igennem når jeg skal skifte de tre farver :-)
Avatar billede andersh Novice
15. april 2011 - 18:03 #2
Hej
Mener at jeg brugte skiverne jeg har fra da jeg købte printeren.

Dit problem lyder da meget besynderligt maa jeg sige.