Avatar billede himmelko Juniormester
13. april 2011 - 10:44 Der er 3 kommentarer

Forslag til ny bærbar?

Jeg er ikke specielt stærk i hardware og hvad en pc skal indeholde, men jeg kan godt mærke på min stærkt overophedet HP at jeg snart har brug for en ny.

De eneste krav jeg har er at,
det skal være en bærbar
skærmen skal være 15-16 tommer
den skal kunne køre World of Warcraft
Den skal have en god køler, da den pc jeg har nu efter fem minutters spil er gloende varm at røre ved
Jeg foretrækker at der ikke er nummerisk tastatur, men hvis den helt perfekte bærbar har det alligevel, så går det nok.

Er der nogen der har forslag til hvad jeg skal kigge efter, eller endnu bedre, forslag til en bærbar jeg kan købe?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 10:55 #1
Avatar billede himmelko Juniormester
13. april 2011 - 10:58 #2
Altså jeg mener sådan indbygget, så den ikke så let bliver varmen. PC'en er også 2 et halvt år gammel, så jeg vil gerne have en ny alligevel, et par taster er løse og den er bare ret slidt generelt.
Avatar billede himmelko Juniormester
13. april 2011 - 10:59 #3
se venligst bort fra stavefejl fra den ukoncentrerede ;)