Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. april 2011 - 20:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tabel ude af form

På forsiden af mit site www.pengesparet.dk er tabellen under "start nu" lidt underlig i Internet explorer. Hvor den vides korrekt i Firefox, Safari m.m.

Nogen der kan hjælpe med, hvad jeg skal ændre for at få korrekt udseende i IE også?

På forhånd tak!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. april 2011 - 20:09 #1
Er på en mac pt., og kan derfor ikke linke til et screenshot. Men ved kig med IE er det tydeligt at se hvad jeg mener.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2011 - 20:23 #2
Hvad er forskellen - du gider ikke en gang at beskrive det.
Jeg gider ikke bruge tid på gætteri - hvad skal der kigges efter???
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. april 2011 - 20:33 #3
Tabellen består af kolonner på hver 200 px.

Med Firefox er fordelingen lige, og teksterne står pænt.
Hvor mod i IE ser det ud til at kolonnerne er 350 og 50 px., hvilket betyder at teksten i den sidste kolonne kommer til at stå på flere linjer.
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2011 - 20:45 #4
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2011 - 20:46 #5
i min (ie9) ser det ok ud. Prøv at slette cache på din, så den ikke trækker rundt med gamle data (det er IE godt til)
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2011 - 20:57 #6
Avatar billede zips Juniormester
13. april 2011 - 21:12 #7
Sæt bredde på begge td som indeholder dine ul, lige nu har du kun sat den ene til 200px og så opstår den slags fejl.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. april 2011 - 21:50 #8
@pstidsen: Jo det ser helt rigtig ud. Er det IE9.

@claes57: Tak for tippet det vil jeg prøve.

@zips: Tak.
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2011 - 21:55 #9
Ja det er IE9
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. april 2011 - 22:00 #10
Jeg takker for jeres gode svar og input. Jeg har lavet lidt rettelser. Vil I lægge et svar.
Avatar billede zips Juniormester
13. april 2011 - 22:01 #11
Her er et svar :-)