Avatar billede Marc2105 Nybegynder
16. april 2011 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eksternharddisk Hjælp Til Mac

Hej.
jeg har lige købt den helt nye Macbook Pro og jeg har et problem. jeg har en ekstern harddisk og jeg kan se film fra den og kopirer filer fra den til min Mac, men jeg kan ikke overføre filer fra min Mac til min eksternharddisk. jeg har 2 eksterne harddiske og der er det samme problem ved dem begge. den ene er en Iomega pocket harddisk med 232GB og den anden er en stor en hvor der skal strøm til fra Iomega med 2TB. nogen der ved hvordan jeg kan gøre så at jeg kan overføre filer fra min Mac til min ekstern harddisk og redigere ting i min harddisk?

PS: jeg har også en Computer med Windows XP hvis man skal gøre noget under Windows før man kan bruge den til Mac OS
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2011 - 11:46 #1
Kan du kopiere filer fra ekstern til pc ved din windows xp?
Avatar billede Marc2105 Nybegynder
16. april 2011 - 11:52 #2
jeg kan sagtens kopier filer fra ekstern til pc og fra pc til ekstern på Windows XP og der står at den eksternes harddisk system er NTFS håber du har en gratis løsning så jeg kan bruge den på min mac ligesom jeg kan på Windows
Avatar billede m_soender Nybegynder
16. april 2011 - 18:17 #3
Prøv at give denne side ved apple et hurtigt kig, tror den vil kunne løse dit problem http://www.apple.com/downloads/macosx/system_disk_utilities/ntfs3g.html
Avatar billede Marc2105 Nybegynder
29. maj 2011 - 01:07 #4
har fundet