Avatar billede JakobSorensen Nybegynder
16. april 2011 - 15:48 Der er 12 kommentarer

Studie computer

Til efteråret skal jeg starte med at studere igen, jeg har i det seneste år arbejdet og tjent en del penge, derfor vil jeg gerne købe en go studie pc til det næste studieforløb.

I mit studie vil det hovedsageligt være tekstbehandlingsprogrammer og informations søgning computeren skal bruges til, dog vil jeg gerne have en fremtidssikret computer. I forvejen har jeg en macbook fra 2007 og er ikke sikker på den kan holde til et længervarende studieforløb.

Jeg er selv kommet frem til følgende computere:

http://shop.lenovo.com/SEUILibrary/controller/e/dkind/LenovoPortal/en_DK/catalog.workflow:item.detail?vt=5&GroupID=220&Code=NYG37MD&hide_menu_area=true&current-category-id=45112BFFE92A442EA60C12769314D5C4

Eller

http://shop.humac.dk/pi/MacBook_Pro_13_2_7GHz_i7_15018_.aspx

Nogle pros and cons ? Evt andre bud.

PS. Bugettet ligger på omkring 12.000
Avatar billede pstidsen Novice
16. april 2011 - 19:24 #1
Studiecomputer til 12000!? HVORFOR? Der er kun brug for 3-4 tusind
Avatar billede JakobSorensen Nybegynder
17. april 2011 - 00:12 #2
Fordi jeg har swagger!!

Mere seriøst så er min oplevelse bare at det kan betale sig at give lidt ekstra, vil også gerne fremtids sikre lidt. Har før haft billige bærbare, og jeg har ikke være ligeså tilfreds med dem som min seneste. Derfor vil jeg gerne give lidt ekstra, da det gerne skulle være værktøjet som skaber min fremtid
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 00:17 #3
Fair nok. Nogle KRAV? F.eks. vægt, størrelse osv. Så kan jeg godt kigge på det.
Avatar billede JakobSorensen Nybegynder
17. april 2011 - 01:03 #4
Den må meget gerne:

- kunne holde strøm ret længe
- være 12-14 tommer
- være robust
- gerne kunne holde 3-4 mht størrelsen af "indmaden"
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 11:08 #5
- gerne kunne holde 3-4 mht størrelsen af "indmaden"
Det er vel 3-4 år??
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 11:29 #6
Avatar billede JakobSorensen Nybegynder
17. april 2011 - 20:53 #7
Tak for de mange bud :D

Kigger lidt nærmere på den sony vaio
Avatar billede pstidsen Novice
17. april 2011 - 20:55 #8
Den er også dejlig. Du skal IKKE selv ligge svar. Det skal den som har løst problemet ;)
Avatar billede JakobSorensen Nybegynder
18. april 2011 - 10:39 #9
hehe sorry dude

Er ikke ligefrem den som bruger siden mest :D
Avatar billede pstidsen Novice
18. april 2011 - 11:37 #10
bar i orden. HvIs du vil kan du læse mere om pointgivning her: www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede pstidsen Novice
15. august 2011 - 22:09 #11
Er det egentligt ikke snart lukketid her :)
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:31 #12