Avatar billede Mont22 Juniormester
18. april 2011 - 18:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dele internetforbindelse gennem ad hoc-netværk?

Davs, søger en løsning på, hvordan mig og en ven kan få netforbindelse på 2 win7 laptops, med kun ét mobilt bredbådn.. Er det muligt gennem et 'ad hoc-netværk'?

Altså vil han kunne bruge min netforbindelse, hvis han connecter til et netværk jeg har oprettet..?
Avatar billede Mont22 Juniormester
18. april 2011 - 18:54 #2
Ja, har jeg set. :-)
Skal sådan set bare have et Ja/Nej og evt. vejledning, da ovenstående kun fik mig hertil...
Avatar billede morten-bork Nybegynder
18. april 2011 - 19:49 #3
Ja det er ikke noget problem gør det selv mellem flere computer, når jeg kun har adgang med mobil bredbånd.

Hvis du mangler hjælp til opsætning kan jeg godt hjælpe :D
Avatar billede Mont22 Juniormester
18. april 2011 - 20:52 #4
Godt at vide! Vil meget gerne have hjælp til opsætningen, da det ikke rigtig virker.. :-)
Avatar billede morten-bork Nybegynder
18. april 2011 - 21:43 #5
Du kan kontakte mig på www.computerfriend.dk/friend/Bork eller mb@computerfriend.com. Så kan jeg hjælpe dig den vej igennem :)
Avatar billede morten-bork Nybegynder
21. april 2011 - 16:56 #6
Har du fundet ud af det?