Avatar billede ulykken-smed Juniormester
21. april 2011 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

slet en fil

Hej
Er der nogle der kan hjælpe mig med at slette 2 filer, som ikke ville slettes.
Jeg har haft spurgt om det før http://www.eksperten.dk/spm/746213
men det kan desværre ikke hjælpe mig denne gang.
Lige meget hvad jeg gør, skriver den at filen ikke eksisterer (filen fylder 0 byte).

Mvh
Ulykken-smed
Avatar billede zacariaz Nybegynder
21. april 2011 - 20:10 #1
Hvis du allerede har stillet spørgsmålet, hjælper det næppe at stille det igen.

Hvis en fil ikke kan slettes er det som oftest en spørgsmål om rettigheder eller fordi den er i brug.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 20:29 #2
http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Har du prøvet med programmet unlocker. Det virker i de fleste tilfælde. Jeg ved ikke, om det virker, når den skriver, at filen ikke eksisterer.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2011 - 20:33 #3
Har du forsøgt at slette dem fra fejlsikret tilstand?
Du kommer i denne tilstand ved at trykke F8 hele tiden under opstart.

Jeg bruger selv et program der hedder Eraser til at slette med.
Er der en fil som programmet ikke lige kan slette, spørger det om det må slette filen ved næste opstart af pc. Og siger jeg ja til dette forsvinder filerne som regel.
http://eraser.heidi.ie/
Når programmet er installeret kommer det også til at ligge i højerklik menu, hvor man kan slette fra. Den funktion bruger jeg meget. Når man sletter med eraser overskrives filen og kan ikke gendannes.
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
21. april 2011 - 21:18 #4
Hej Igen

zacariaz det var i 2006 jeg stillede spørgsmålet, og der er heldigvis sket meget siden.
Unlocker kunne klarer den.
Så tak for hjølpen til jer alle, og samsonjens ligger du et svar.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 21:22 #5
For en anden gangs skyld, så prøv Emergency delete, det er virkelig godt.
http://peecee.dk/upload/view/302780
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
21. april 2011 - 21:43 #6
pjgevas

Det ser dejligt let ud det program, så det har jeg gemt.

Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 21:48 #7
Ok:)
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 22:15 #8
God ferie  :-)