Avatar billede hr._larsen Nybegynder
31. juli 2001 - 13:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af genre

Jeg har en del mp3 filer. Lovlige selvfølgelig. Jeg vil gerne have dem delt op i forskellige genre, men jeg er ikke så god til sådan noget. Så vil jeg lige høre, om der ikke findes sådan et program der kan vise mig, hvilken genre sangen er. Det kunne f.eks. være et plugin til winamp, hvor man havde muligheden for at højreklikke med musen, og så klikke på genre, og så stod der hvilken genre det var.

Jeg vil gerne have link.

Hr. Larsen
Avatar billede jelzin101 Praktikant
31. juli 2001 - 13:38 #1
nææææ det skal du nok selv finde ud af... men hvis du ved det kan du jo trykke [alt] + 3 og rette i sangens id3 tag.
Avatar billede hr._larsen Nybegynder
31. juli 2001 - 14:10 #2
Der må da være et eller andet. Jeg har et program til at downloade med. Det hedder KaZaA. Det kan gøre det, men det er bare lidt besværligt.